Kinderen roepen op tot maximaal 5 minuten douchen

Vijf minuten watertrappelen in de Amstel op de eerste Nationale WaterSpaarders Dag (4 september). Zo riepen tientallen kinderen en volwassenen samen met prinses Laurentien heel Nederland op niet langer dan 5 minuten te douchen. WaterSpaarders is een initiatief van de Missing Chapter Foundation, Unilever en het Wereld Natuur Fonds.

Prinses Laurentien en vele anderen watertrappelen in de Amstel op Nationale WaterSpaarders Dag om op te roepen tot maximaal 5 minuten douchen
Wij voorzien in de dagelijkse behoefte aan voeding, hygiëne en persoonlijke verzorging met merken die mensen helpen zich goed te voelen, er goed uit te zien en meer uit het leven te halen.
  3 of 8

Nieuws

Unilever en Solidaridad gaan samenwerken

02-09-2014: Unilever en Solidaridad zijn tijdens Unilevers jaarlijkse ‘Partner to Win Supplier Summit’ in Londen een nieuw strategisch partnership aangegaan om de levens te verbeteren van 1 miljoen mensen in Unilevers uitgebreide distributieketens. (Bericht alleen uitgegeven in het Engels.)

Meer nieuws RSS Feed

Sponsoring en partnerships

  • Combinatielogo Unilever en Johan Cruyff Foundation
  • Logo JOGG
  • Logo Koninklijk Concertgebouworkest
  • Logo Diergaarde Blijdorp

Meer informatie over onze partnerships