Marketing

Keith Weed, Chief Marketing Officer

“Het zijn de marketeers die de kansen zien en innoveren om consumenten te bereiken.” - Keith Weed

Marketing brengt prachtige producten tot leven. Bouwen aan sterke merken betekent bouwen aan relaties die generaties lang in stand kunnen blijven. Met onze wereldwijde portfolio van meer dan 400 sterke merken waarop consumenten overal ter wereld vertrouwen, bieden we marketeers uitzonderlijke carrièremogelijkheden.

Een marketingcarrière bij Unilever betekent dat je kunt bijdragen aan mooie categorieën en fantastische producten in een inspirerende en creatieve werkomgeving. Onze wereldwijde en lokale experts signaleren trends, consumentengedrag en innovatiemogelijkheden om ervoor te zorgen dat onze merken onderscheidend en relevant blijven.

Huidige vacatures

In een voortdurend veranderende omgeving is marketing essentieel om de vraag van consumenten te begrijpen, te creëren en uit te bouwen om zo groei van marktaandeel en volume te realiseren. Zowel in Brand Development als in Brand Building krijg je direct verantwoordelijkheid voor onze sterke merken. Onze marketeers spelen een cruciale rol bij het aangaan van contacten met consumenten om een diepgaand inzicht te krijgen in hun voorkeuren en behoeften. Zo kunnen zij hen – via onze merken – betrekken bij onze duurzaamheidsmissie. Daarnaast leiden onze marketeers projecten, initiëren zij innovaties en stimuleren zij marktontwikkeling om merken voor het leven te bouwen.

Unilever-merken wereldwijd

Unilever brands around the world

Merken

“Marketeers moeten een passie hebben. Zij moeten zien dat marketing draait om geweldige producten, maar ook om ideeën die de samenleving verbeteren.”

Marc Mathieu, SVP Marketing