Onze visie

Onze visie is ons bedrijf te laten groeien, en tegelijkertijd onze milieuvoetafdruk los te koppelen van onze groei en onze positieve maatschappelijke impact te vergroten.

Een heldere visie

Ons bedrijf heeft altijd een heldere visie voor ogen gehad. Deze visie verbindt ons met de bedrijven die ons hebben opgericht en hun maatschappelijke missies om gezondheid, hygiëne en de levensstandaard van hun gemeenschappen te verbeteren.

Wij geloven dat bedrijven een positieve bijdragen moeten leveren aan de uitdagingen waar de wereld voor staat en dat dit de enige manier is waarop een bedrijf succesvol kan zijn. In 2009, begonnen we met Het Kompas – onze strategie voor duurzame groei, waarmee we een duurzaam bedrijf voor de lange termijn willen opbouwen.

Duurzame doelen

Het Unilever Sustainable Living Plan, gelanceerd in 2010, creëerde de blauwdruk voor het behalen van deze strategie. Wij blijven werken aan onze ambitieuze doelen voor het halveren van onze impact op het milieu, het verbeteren van de gezondheid en welzijn van 1 miljard mensen en het verbeteren van de levensstandaard van miljoenen.

Wij zullen ons bedrijf laten groeien door te bouwen op onze sterke punten - het combineren van onze grootte en expertise van consumenten in diverse markten om merken en diensten te blijven leveren die mensen willen en nodig hebben. Ons duurzame bedrijfsmodel maakt het verschil voor de levens van miljoenen mensen en zorgt ervoor dat we een lagere impact hebben op het milieu.

Terug naar top