Customer development

Een functie in Customer Development

In vrijwel ieder land in de wereld wordt elke seconde door bijna 25.000 mensen een Unilever-product gebruikt. Deze producten worden gekocht bij 11 miljoen winkels, die worden geleid door 150.000 klanten. Door nauw samen te werken met onze klanten zorgen onze ambitieuze en getalenteerde sales professionals ervoor dat al die consumenten kunnen beschikken over onze producten tegen de juiste prijs.

Wij bieden uitdagende functies in categoriemanagement – waar je werkt aan de ontwikkeling en implementatie van oplossingen en activiteiten voor merken en categorieën – of in accountmanagement, waar je je concentreert op omzet, winst en marktaandeel. Een functie in Customer Development bij Unilever geeft je de kans voorop te lopen op het gebied van consumententrends, -gewoonten en -gedrag.

Focus op klanten en consumenten

Klanten en consumenten staan centraal bij alles wat we doen. Inzicht in ons bedrijf, onze klanten en consumenten is essentieel voor een perfecte uitvoering en om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn.

We concentreren ons op ‘verkoopgrondslagen’ (sales fundamentals) – normen die onze prestaties op de winkelvloer meten. In samenwerking met retailers richten we ons op een perfecte uitvoering op de winkelvloer van consumentgerichte categorieplannen.

Onze innovatieve aanpak om gezonde langetermijnrelaties met onze zakelijke partners op te bouwen, wordt consequent door onze klanten gewaardeerd. Door onze toonaangevende middelen, wereldwijde ervaring en rijke kennis optimaal te benutten, kunnen wij intensieve, langdurige relaties met klanten opbouwen.

“JE GAAT WERKEN MET EEN GROTE VERSCHEIDENHEID AAN KLANTEN: KLEIN, GROOT, LOKAAL, REGIONAAL EN WERELDWIJD. HET IS DÉ KANS OM VANAF DAG ÉÉN UIT TE TESTEN HOE COMPETITIEF EN CREATIEF JE BENT.”

Pumla Siphamla, National Account Manager, Zuid-Afrika
Terug naar top