Stage Marketing

Stage marketing

Marketing brengt prachtige producten tot leven. Bouwen aan sterke merken betekent bouwen aan relaties die generaties lang in stand kunnen blijven. Consumenten overal ter wereld hebben vertrouwen in onze wereldwijde portfolio van meer dan 400 merken. Marketing is cruciaal om de behoeften van onze consumenten te begrijpen, te prikkelen en te vervullen.

Meer over stages bij Marketing

Over Marketing

Marketing heeft alles te maken met het creëren van innovatieve en fascinerende visies en ideeën met betrekking tot onze merken. Ook houdt marketing zich bezig met het ontwikkelen van plannen gericht op de totale retailmix. Het omvat merkcommunicatie, -innovatie en -ontwikkeling, gebaseerd op de behoeften van consumenten.

De afdeling Marketing zorgt ook voor de vertaling van die innovatieve en fascinerende visies naar de lokale markt. Door het creëren en plannen van aantrekkelijke activaties en door deze activaties perfect uit te voeren, bouwen zij aan merken voor het leven.

De teams van de afdeling Marketing zijn verantwoordelijk voor één merk of voor een cluster van merken of categorieën. Zij zijn de drijvende kracht achter de activiteiten voor dit merk of cluster van merken en proberen groei van marktaandeel en omzet te realiseren.

Stage bij Marketing

Met meer dan 400 sterke merken bieden we uitzonderlijke stagemogelijkheden om meer marketingervaring op te doen.

Unilever biedt een dynamische werkomgeving waar mensen met energie, creativiteit en passie nauw samenwerken om ambitieuze doelen te bereiken. Wanneer je een stage gaat doen bij Marketing word je onderdeel van een team van marketingtalenten die jouw ideeën en input zullen waarderen en die je zullen ondersteunen tijdens je stage. Samen werk je aan projecten, waarbij je ideeën realiseert en producten creëert die je in je eigen supermarkt terug zult zien.

Tijdens je stage krijg je je eigen projecten en verantwoordelijkheden, waardoor je snel meer zult leren over ons bedrijf en je je persoonlijke en professionele vaardigheden zult ontwikkelen. Daarnaast kun je, doordat je direct verantwoordelijkheid krijgt, écht impact hebben op onze merken.

Als stagiair Marketing zul je bijvoorbeeld verantwoordelijk zijn voor of ondersteuning bieden aan:

  • Sterke merken zoals Axe, OLA, Lipton, Unox of Knorr
  • (Digitale) marketingcampagnes
  • Ontwikkeling en uitvoering van promotionele activiteiten, acties, concepten en activaties
  • Analyseren en up-to-date houden van digitale kanalen (tekst, beeld en inhoud)
  • Ontwerpen van presentaties
  • Projecten, zoals de lancering van een nieuwe Magnum, het herontwerpen van een website van een merk als Calvé, het initiëren van een Facebook-activatie voor Ben & Jerry’s of de organisatie van een Dove Self-Esteem Workshop.

Leren terwijl je ervaring opdoet

Unilever biedt je de ondersteuning om je zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen en om meer ervaring op te doen. Je krijgt vanaf dag één verantwoordelijkheid en je wordt daarbij gesteund door een team van inspirerende en getalenteerde professionals.

Unilever & Interns

Als stagiair bij Unilever zul je deel uitmaken van het Unilever & Interns-netwerk. Er worden lunches, speeches door senior managers en leuke activiteiten georganiseerd, zodat je andere stagiairs en Unilever kunt leren kennen!

Wist je dit?

Onze producten worden verkocht in meer dan 190 landen en elke dag gebruiken 2 miljard consumenten wereldwijd een Unilever-product. Als stagiair krijg je de kans hieraan bij te dragen.

“TIJDENS MIJN STAGE WERKTE IK AAN DE WERELDWIJDE AXE APOLLO-CAMPAGNE, EEN VAN DE GROOTSTE AXE-PROJECTEN OOIT. EEN STAGE BIJ UNILEVER GEEFT JE DE KANS TE WERKEN MET ENORM GEMOTIVEERDE EN DESKUNDIGE MARKETEERS. VANAF DAG ÉÉN KRIJG JE AL VERANTWOORDELIJKHEID. HET IS EEN GEWELDIGE ERVARING, OMDAT JE HEEL VEEL LEERT OVER ALLERLEI VERSCHILLENDE DISCIPLINES. IK DENK NIET DAT ER VEEL BEDRIJVEN ZIJN WAAR JE ZO VEEL VERANTWOORDELIJKHEID KRIJGT ÉN ZO VEEL KANSEN OM JEZELF ZOWEL PERSOONLIJK ALS PROFESSIONEEL TE ONTWIKKELEN.”

Stagiaire Marketing
Terug naar top