1. Home
  2. ...
  3. Nieuws van onze merken
  4. Robijn met Zwitsal geur

Robijn met Zwitsal geur

Robijn lanceert een nieuwe productlijn: wasmiddel, wasverzachter en geurbuiltjes met Zwitsal-geur. Ter introductie van de nieuwe lijn doet Robijn de was bij…..Chantal Janzen.

Op verzoek van fans

Logo van Unilever bij de ingang van de deodorantfabriek in Jiutepec, Mexico.

Met de introductie van de nieuwe Robijn-productlijn is gehoor gegeven aan een wens van velen. Want de Facebook-fans van Robijn en Zwitsal – gezamenlijk hebben ze er meer dan 350.000 – vragen al jaren om een combinatie van beide merken: een wasmiddel of wasverzachter van Robijn met de geur van Zwitsal.

De nieuwe productlijn is ontwikkeld voor iedereen die houdt van de goede zorg van Robijn en de vertrouwde geur van Zwitsal. Met de nieuwe lijn combineert Unilever voor het eerst twee merken uit twee verschillende categorieën (wasmiddelen en babyverzorging).

Robijn doet de was bij…

Ter introductie van Robijn met milde Zwitsal-geur doet Robijn in een nieuwe tv-commercial de was bij Chantal Janzen, musicalster, presentatrice en actrice. Chantal is (stief)moeder van vier kinderen en dat zorgt voor heel wat was. Chantal: "Ik mag dan een ster zijn, thuis ben ik gewoon de wasvrouw."

Klein & Krachtig – beter voor het milieu

Robijn Klein & Krachtig is een extra geconcentreerd wasmiddel met kleurbeschermers. Het wasmiddel beschermt de kleuren, zodat deze langer mooi blijven. Daarnaast combineert Klein & Krachtig een krachtig wasresultaat met een geringere belasting voor het milieu. Het is tweemaal geconcentreerd, waardoor de helft minder wasmiddel nodig is voor hetzelfde wasresultaat in vergelijking met een niet-geconcentreerd wasmiddel. Slechts één dopje wasmiddel (35 ml in plaats van 75 ml) volstaat voor een hele was. Hierdoor worden water, karton en energieverbruik bespaard bij zowel de productie, het verpakkingsproces als het transport.

Terug naar top