1. Home
  2. ...
  3. Nieuws van onze merken
  4. Deel je positieve momenten!

Deel je positieve momenten!

Lipton vindt dat je volop plezier moet beleven aan elke dag en daagt fans uit hun geluksmomenten vast te leggen in een creatieve foto en mee te dingen naar een tablet of een reis naar Kenia. De internationale wedstrijd loopt van 4 februari tot 2 maart.

Creatieve uitdaging voor Lipton-fans

Logo van Unilever bij de ingang van de deodorantfabriek in Jiutepec, Mexico.

Lipton houdt van het creëren van positieve momenten en wil de geluksmomenten van zijn theefans vieren via een internationale fotowedstrijd. #Liptagram is een wedstrijd die vier weken duurt en die Lipton-fans de gelegenheid biedt hun positieve momenten met elkaar te delen en ook nog een mooie prijs te winnen. De hoofdprijs is een luxe droomreis voor twee personen naar Kenia met onder andere een rondleiding op een Lipton-theeplantage.

Tussen 4 februari en 2 maart kunnen Lipton-fans uit Canada, Chili, Finland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Pakistan, Polen, de VS en Zweden hun foto’s uploaden die moeten aansluiten bij een wekelijks thema.Dit zijn:#LiptonStralend, #LiptonEnthousiast, #LiptonGenieten en #LiptonSpontaan.

Liptons positieve filosofie

“Liptagram brengt Liptons filosofie – genieten van positieve momenten – tot leven”, aldus Alfie Vivian, VP Refreshments, Unilever Noord-Amerika. “Door onze theefans wereldwijd te vragen die momenten vast te leggen via Instagram, delen zij met elkaar hoe zij de rijkdom aan mogelijkheden die het leven biedt omarmen.”

Fans kunnen zich registreren via Facebook op Facebook.com/Lipton en hun foto’s, voorzien van de wekelijkse wedstrijdhashtag met het relevante thema, op Instagram zetten. Drie weekwinnaars ontvangen een tablet en krijgen de kans door te gaan voor de grote Kenia-prijs.

Meer informatie over Liptagram en hoe kan worden deelgenomen is te vinden op de Facebook/Liptagram-pagina.

Lipton in Kenia

In Kenia bevindt zich onder andere Kericho Estate, Liptons grootste theeplantage in dat land. Dit was in 2007 de eerste theeplantage ter wereld die aan de eisen van het Sustainable Agricultural Network voldeed en daarmee het certificaat voor duurzaam ondernemen van Rainforest Alliance kreeg. Dit erkende keurmerk garandeert dat de thee afkomstig is van plantages waar wordt gewerkt volgens duidelijk vastgestelde criteria op het gebied van een optimale bescherming van het milieu, goede arbeidsvoorwaarden en werkomstandigheden voor de theeplukkers, en een goede leefomgeving voor hun families.

Het is een van Unilevers doelstellingen in haar Sustainable Living Plan om tegen 2015 de thee voor alle Lipton-theezakjes te betrekken van boeren en plantages die het certificaat van Rainforest Alliance hebben.

“Liptagram brengt liptons filosofie – genieten van positieve momenten – tot leven.”

ALFIE VIVIAN, VP REFRESHMENTS, UNILEVER NOORD-AMERIKA
Terug naar top