Unilever publiceert Jaarverslag 2014

Maart 2015 – Unilevers Report and Accounts 2014 staat online. De jaarverslagsite geeft via highlights snel inzicht in de kerncijfers en biedt toegang tot de jaarverslagdocumenten.

Unilever logo

Unilever heeft haar Report and Accounts 2014 gepubliceerd. Vanaf 6 maart staat het jaarverslag online. Het Report and Accounts 2014 bestaat uit twee delen: een Strategic Report (PDF | 5MB) en een Governance and Financial Report (PDF | 192KB) .

Strategic Report

Het Strategic Report bevat informatie over Unilever en haar bedrijfsvoering. Hier komen onderwerpen aan de orde zoals onze strategie, ons bedrijfsmodel, onze markten en onze KPI’s. Daarnaast gaan we onder meer in op onze aanpak op het gebied van duurzaamheid.

Governance & Financial Report

Het Governance & Financial Report bevat gedetailleerde informatie over onze corporate governance, alsmede de verslagen van de bestuurscommissies, het remuneratieverslag van de Raad van Bestuur en onze financiële jaarrekening.

Bekijk of download het Strategic Report (PDF | 5MB) en het Governance & Financial Report (PDF | 192KB) als pdf of bezoek de speciale jaarverslagsite. Zowel de site als het Report and Accounts zijn alleen beschikbaar in het Engels.

Zo kun je meedoen

Als onderdeel van de lancering van Foundry IDEAS nodigen we iedereen uit ideeën in te sturen en zoeken we ook naar start-ups met innovatieve tools die ons kunnen helpen samen te werken. We hebben drie nieuwe ‘briefs’ ter waarde van € 134.000 voor de financiering van pilotprogramma’s. In de eerste worden ideeën gezocht om consumenten te stimuleren informatie over hun favoriete merk te delen, in de tweede wordt gezocht naar een manier waarop merken het vinden en gebruiken van kwalitatieve user-generated content kunnen automatiseren en de derde gaat over het vinden van, contact leggen met en benutten van online influencers.

Lees meer over het Foundry IDEAS-platform en stuur je idee in op www.ideas.unilever.com/Page/Home.