Rotterdam, 15 juni 2020 - Unilever gaat samen met Fiskars en PostNL premium giftsets aanbieden. De giftsets kunnen worden samengesteld met producten van Unilever en artikelen uit het home & living assortiment van Fiskars. Zo is er een beterschaps-giftset met Pukka thee en een Iittala mok, een BBQ-giftset met Calvé en Hellmann’s sauzen en 6 schaaltjes van Royal Doulton en een health-giftset met Calvé dressings en een dressing shaker van Fiskars. Op deze manier bieden Unilever en Fiskars vanuit hun productportfolio retailers de mogelijkheid om naar eigen keuze een premium giftsets samen te stellen.
Fiskars Group
Taija Glas: “Fiskars Group biedt een breed scala aan producten voor de categorieën servies, geschenken en woondecoratie met premium merken, zoals Iittala, Wedgwood, Royal Doulton en Fiskars. Met onze merken willen wij het gewone buitengewoon maken en het dagelijkse leven een vleugje magie geven. Door middel van deze samenwerking, hopen wij mensen extra te laten genieten van dagelijkse momenten. Bijvoorbeeld je dagelijkse kopje thee uit een stijlvolle mok, de met liefde bereide gezonde salade in een mooie serveerschaal met fijn saladebestek of je nieuwe, favoriete mok op je eerste werkdag ontvangen: zo worden al die momenten een beetje bijzonder."
PIMM Solutions
Rick van Nispen: “Pimm® Solutions is opgericht vanuit de overtuiging dat het geven van een cadeautje of attentie aan een medewerker of klant wel leuk moet blijven. Daarmee bedoelen we dat alle onnodige moeite en kosten voor het regelen, zoeken, bestellen en afrekenen niet meer gemaakt hoeven worden als je bestelt via ons platform, want dat is leuk, makkelijk en snel. De met Unilever samengestelde premium giftsets zijn dan ook een uitstekende toevoeging aan ons assortiment. Geschikt bij diverse geefmomenten, zoals een eerste werkdag, werkjubileum en verhuizing. Wij zijn erg enthousiast om deze giftsets aan te kunnen bieden!”
Unilever
Luuk Wijnhold : “We zijn er trost op dat we giftsets kunnen aanbieden waarbij voedingsmiddelen met premium home & living artikelen worden gecombineerd en de inhoud naar keuze kan worden samengesteld. Daarnaast kan de giftset de volgende dag al bij de consument of een fysiek verkooppunt worden geleverd. Dit sluit aan bij de vraag die we zien naar meer gepersonaliseerde en dus flexibele cadeaupakketten. De retailer kan kiezen uit een vast aantal producten en daarmee bieden we de mogelijkheid om giftsets samen te stellen die voldoen aan de vraag van zowel de consument als de online retailer.”