Annemarieke de Haan benoemd als General Manager Unilever Benelux | Nieuws & Media | Unilever Nederland

Annemarieke de Haan benoemd als General Manager Unilever Benelux

Rotterdam/Brussel, 14 januari 2020 – Op 1 maart 2020 start Annemarieke de Haan als General Manager van Unilever Benelux. Zij volgt Conny Braams op die op 1 januari 2020 is gestart in haar nieuwe rol als Unilevers Chief Digital & Marketing Officer.

Logo van Unilever bij de ingang van de deodorantfabriek in Jiutepec, Mexico.

Annemarieke de Haan (43) startte haar loopbaan bij Unilever in 1999 en heeft in die periode verschillende marketing-, verkoop- en general management rollen in binnen- en buitenland vervuld. Voorafgaand aan haar huidige rol als Managing Director Unilever Maleisië & Singapore, was ze onder andere Vice President Personal Care in Indonesië (2015 – 2017) en Vice President Home Care, Personal Care en Refreshment in de Benelux (2012 – 2014).

De Haan is bestuurslid van de Malaysian Dutch Business Council, werd in 2019 verkozen tot Best Sustainability Leader in Maleisië en was in 2013 in Nederland winnaar van de Young Captain Award.

Voor nadere informatie:
Media Relations Unilever Benelux
Marlous den Bieman
+31 6 2375 8385 +31 (0)10 2174844
mediarelations.rotterdam@unilever.com

Unilever in de Benelux

Unilever heeft in de Benelux een sterke merkenportefeuille met bekende merken als Andrélon, Axe, Ben & Jerry’s, Bertolli, Calvé, Conimex, Dove, Glorix, Knorr, Lipton, Neutral, OLA, OMO, Prodent, Pukka, Rexona, Signal, Sun, Unox en Zwitsal en is de grootste A-merkenfabrikant van consumentengoederen in de Benelux. Bij Unilever in België en Nederland werken in totaal circa 2.700 medewerkers. Meer informatie over Unilever en haar merken is te vinden op www.unilever.nl en www.unilever.be.

Meer over deze onderwerpen te weten komen
Terug naar top

VOLG ONS

We zijn altijd op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in een duurzame toekomst.

CONTACT

Neem contact op met Unilever en onze teams.

CONTACTINFORMATIE