Knorr verhoogt aantal producten met ‘Future 50 Foods’21 februari 2020Knorr wil het aantal producten met Future 50 Foods (50 voedingsmiddelen die we meer zouden moeten eten voor een duurzamer voedselsysteem) met 25% verhogen tegen 2025
Waarom wij kinderproducten anders op de markt gaan brengen13 februari 2020Onze nieuwe marketingprincipes zijn ontworpen om ouders en verzorgers te helpen met het uitkiezen van eten, drinken en ijsjes die ontwikkeld zijn voor kinderen.
Wij maken nu wereldwijd gebruik van 100% hernieuwbare elektriciteit5 februari 2020Vanaf 1 januari worden alle Unilever fabrieken, kantoren, onderzoekscentra, datacentra, warenhuizen en distributiecentra wereldwijd voorzien van 100% hernieuwbare elektriciteit.
Kan je grootste concurrent je beste partner worden?17 januari 2020Joost Oorthuizen, CEO Initiatief Duurzame Handel (IDH [http://www.idhsustainabletrade.com]), over waarom bedrijven hun rivaliteit aan de kant moeten schuiven en samen moeten werken met concurrenten om belangrijke vraagstukken te beantwoorden.
90 jaar goed doen waarom bedrijven met purpose bestaansrecht hebben15 januari 2020In januari 1930 fuseerden onze oprichters tot Unilever. En vanaf het begin wilden onze door purpose gedreven merken levens verbeteren. We vieren 90 jaar van ‘goed doen door goed te doen’ – en kijken uit naar de verandering die we nog steeds willen zien.
Tien manieren hoe wij het verschil hebben gemaakt in 20193 januari 2020Van plastic afval tot actie voor het klimaat, en van het voedsel van de toekomst tot schone en vellige sanitaire voorzieningen. Hier vind je een klein overzicht van de positieve veranderingen die wij teweeg hebben gebracht in 2019.
Unilever opent nieuw Foods Innovation Centre in Wageningen10 december 2019Het Unilever Foods Innovation Centre, ook wel HIVE genoemd, is geopend door zijne Majesteit de Koning. In HIVE werken wij aan baanbrekende innovaties en onderzoek om de groeiende wereldbevolking op een duurzame en voedzame manier van voedsel te voorzien.
Groene logistiek, de wereld heeft een lange weg te gaan27 november 2019Unilever wil in 2020 de CO2 uitstoot van haar logistieke werkzaamheden met 40% verminderen, met als ultiem doel om voor 2030 CO2 Neutraal te zijn. Mark Rickhoff, Logistiek manager Benelux, legt uit hoe een slimmere planning, alternatieve brandstoffen en partnerschappen met tech...
Ons plastic in de kringloop houden7 oktober 2019We zeggen toe om tegen 2025 het gebruik van nieuw plastic in onze verpakkingen te halveren en meer plastic verpakkingen te helpen inzamelen en verwerken dan we verkopen
12 Unilever advertenties die stereotypen doorbreken1 augustus 2019… En hoe een wetenschappelijke test onbewuste vooroordelen in onze marketingteam verminderde
PerscentrumLees persberichten, download merkbestanden en vind mediacontacten op onze speciale mediabron