Hoe we helpen te bouwen aan een inclusievere samenleving21 januari 2021Vandaag lanceren we verschillende toezeggingen en acties om de levensstandaard in onze waardeketen te verhogen, kansen te creëren aan de hand van inclusiviteit en mensen voor te bereiden op de toekomst van het werk.
Hoe we goede voeding maken voor jezelf en de planeet16 november 2020Onze ambitieuze toezegging om gezondere en duurzame voeding voor iedereen betaalbaar te maken, omvat een omzetdoelstelling van € 1 miljard voorplantaardige producten
Unilever goed op weg om haar duurzame verpakkingsdoelen te realiseren28 oktober 2020Unilever gaat nog meer gerecycled plastic gebruiken, introduceert circulaire verpakkingsinnovaties en lanceert nieuwe partnerships
Google's bijdrage aan het voorkomen van ontbossing in supply chain28 september 2020Een nieuwe samenwerking met Google Cloud zal gebruik maken van satellietfoto's om de ecosystemen die verbonden zijn met onze grondstoffen te helpen monitoren. We beginnen met palmolie en breiden dan verder uit.
Een eerlijkere toekomst voor de mensen die onze ingrediënten verbouwen21 september 2020Terwijl we nieuwe manieren vinden om kleinschalige boeren te ‘empoweren’ om cruciale ingrediënten voor onze producten te verbouwen en leveren, denken we na over de successen en lessen van onze samenwerking - het Enhancing Livelihood Fund.
We geven de toekomst van het schoonmaken opnieuw vorm2 september 2020Door de komende tien jaar € 1 miljard te investeren, kunnen we tegen 2030 de ingrediënten afkomstig uit fossiele brandstoffen in alle productformuleringen van onze schoonmaak- en wasmiddelen vervangen door ingrediënten afkomstig uit hernieuwbare of gerecyclede bronnen.
Unilever en Fiskars gaan online premium giftsets aanbieden.14 juli 2020PIMM Solutions sluit aan als eerste klant
Hoe we de gezondheid van onze planeet zullen verbeteren15 juni 2020Vandaag lanceren we een reeks ambitieuze nieuwe beloftes en maatregelen om klimaatverandering tegen te gaan, de natuur te beschermen en herstellen, en om hulpbronnen te behouden voor toekomstige generaties.
Zal Covid-19 onze relatie met voedsel voor altijd veranderen?6 mei 2020Onze Global Nutrition Director hoopt dat we zullen waarderen waar en hoe voedsel wordt geproduceerd, en dat we zullen genieten van het samen koken en eten. Hier deelt ze haar persoonlijke mening over hoe de pandemie ons perspectief op lange termijn kan veranderen.
From our CEO: We will fight this pandemic together24 maart 2020As the world’s biggest soap-making company, we are throwing our weight behind the global effort to protect lives and livelihoods from the Covid-19 pandemic.
Unilever tekent European Plastics Pact.16 maart 2020We hebben onze krachten gebundeld met meer dan 80 organisaties en hebben toegezegd om onze vooruitgang naar een circulaire economie voor plastic te versnellen.
PerscentrumLees persberichten, download merkbestanden en vind mediacontacten op onze speciale mediabron