Duurzame cassave smaakt naar meer11 juli 2019Sinds mei 2019 is alle cassave die Unilever gebruikt voor de Conimex-cassavekroepoek Rainforest Alliance gecertificeerd. Deze certificering helpt om, op verantwoorde wijze, het beste uit de cassavevelden te halen en zorgt voor goede arbeidsomstandigheden. Hiermee zijn we wéér...
Merken die een maatschappelijk doel nastreven, groeien14 juni 2019De merken die zich inzetten voor mens en planeet groeiden het afgelopen jaar 69% sneller dan de rest van ons bedrijf. Nu willen we ervoor zorgen dat elk Unilever merk in de toekomst een maatschappelijk doel nastreeft.
Samen op weg naar duurzaam10 juni 2019Unilever spant zich samen met partner Intersnack Nederland in voor de verduurzaming van de garnalenvangst in de Indonesische Koraaldriehoek. Het doel? De visstand – en daarmee het levensonderhoud van duizenden kleine vissers en hun families – beschermen en in stand houden. Een...
Winst door doelen: acht jaar lang grenzen verleggen en leren12 april 2019In het kader van de publicatie van ons Sustainable Living-rapport 2018, zullen we hier een paar manieren bespreken waarop we innoveren met het oog op impact.
PerscentrumLees persberichten, download merkbestanden en vind mediacontacten op onze speciale mediabron