1. Home
  2. ...
  3. Press releases
  4. Unilever waarschuwt voor mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-bordjes.

Unilever waarschuwt voor mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-bordjes.

Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-bordjes.

Veiligheidsprobleem met Zwitsal besteksetje

Unilever logo

Rotterdam, 27 december 2012.- Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-bordjes die deze zomer bij 3 producten gratis weggegeven werden en die vanaf begin oktober ook in de winkel verkrijgbaar waren.

Helaas is gebleken dat na enige tijd van gebruik de print aan de binnenkant van het bordje kan loslaten of dat er blaasjes in de print kunnen ontstaan.

Hoewel alle controles vooraf lieten zien dat de bordjes volledig aan de kwaliteitseisen voldoen, willen we geen enkel risico nemen en vragen we consumenten die in het bezit zijn van één of meerdere Zwitsal-bordjes, deze te sturen naar:

Zwitsal
Antwoordnummer 1185
6200 VB Maastricht

Consumenten wordt verzocht naam, adres en telefoonnummer te vermelden. Zij ontvangen dan binnen drie weken een mooi pakketje met Zwitsal-producten.

Bij vragen of opmerkingen kunnen consumenten tussen 9.00 - 17.00 uur contact opnemen met Zwitsal Consumenten Service via het gratis telefoonnummer: 0800 – 2500052. Deze informatie wordt tevens gepubliceerd in een advertentie in de landelijke en regionale dagbladen op donderdag 27 december 2012.

Unilever Nederland B.V.

Media Relations
Weena 455
3013 AL Rotterdam 


+31 (0) 10 217 4844 - (Na 17.30 uur: +31 (0) 10 217 4000)
mediarelations.rotterdam@unilever.com

Meer over deze onderwerpen te weten komen
Terug naar top

WE KOMEN GRAAG MET JE IN CONTACT

We zijn altijd op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in een duurzame toekomst.

NEEM CONTACT OP MET ONS

Neem contact op met Unilever en onze teams.

CONTACTINFORMATIE