3. Persberichten
  4. Veiligheidsprobleem met Zwitsal-besteksetje

Veiligheidsprobleem met Zwitsal-besteksetje

Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-besteksetjes.

Veiligheidsprobleem met Zwitsal besteksetje

Unilever logo

Rotterdam, 23 augustus 2012 - Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-besteksetjes (vork/lepel/mes) die recent gratis te verkrijgen waren bij aankoop van drie Zwitsal-producten.

Helaas is gebleken dat bij grote kracht of wanneer het bestek op hoog vermogen in de magnetron wordt verwarmd, de tandjes van het vorkje kunnen afbreken.

Hoewel alle controles vooraf lieten zien dat de besteksetjes volledig aan de kwaliteitseisen voldoen en op de verpakking vermeld staat dat het setje niet geschikt is voor gebruik in de magnetron, willen we geen enkel risico nemen en vragen we consumenten die in het bezit zijn van één of meerdere Zwitsal-besteksetjes het volledige besteksetje (mes, vork en lepel) op te sturen naar:

Zwitsal
Antwoordnummer 1075
6200 VB Maastricht

Consumenten wordt verzocht daarbij naam, adres en telefoonnummer te vermelden en ontvangen dan binnen drie weken een mooi pakketje met Zwitsal-producten.

Bij vragen of opmerkingen kunnen consumenten tussen 9.00 - 19.00 uur contact opnemen met Zwitsal Consumenten Service via het gratis telefoonnummer: 0800 – 2500052.

Deze informatie wordt tevens gepubliceerd in een advertentie in de landelijke en regionale dagbladen op donderdag 23 augustus 2012.