4. Nieuwe leden Raad van Commissarissen Unilever Nederland

Nieuwe leden Raad van Commissarissen Unilever Nederland

Drs. C.W. van der Waaij RA volgt mr. B.C.M.I. Beusmans op als voorzitter van de Raad van Commissarissen van Unilever Nederland.

Drs. C.W. (Kees) van der Waaij RA is per 1 juli 2013 benoemd tot voorzitter van de Raad van Commissarissen van Unilever Nederland. Hij volgt daarbij mr. B.C.M.I. Beusmans op.

Kees van der Waaij heeft een lange carrière bij Unilever achter de rug waarin hij diverse (financiële) functies vervulde, laatstelijk, tot 2011, als voorzitter van Unilever Nederland Holdings B.V. Zowel tijdens zijn loopbaan bij Unilever als daarna vervulde hij diverse maatschappelijke functies. Op dit moment is hij lid van de Raad van Commissarissen bij Koninklijke Ahrend en Rabobank Rotterdam, lid van de Raad van Toezicht van het Catharina Ziekenhuis en van de Hogeschool Rotterdam, alsmede lid van het bestuur van de Vereniging Achmea.

Per 1 juli is ook mr. M.G. (Michiel) Roovers, Deputy Secretary & Corporate Legal Counsel van Unilever N.V., tot de Raad van Commissarissen toegetreden.

De Raad van Commissarissen van Unilever Nederland bestaat in de nieuwe samenstelling uit de volgende personen:

Drs. C.W. van der Waaij RA (voorzitter)
Mw. prof. dr. M.C.E. van Dam

De heer D. Terpstra